كولر گازي|صوتي تصويري|سنگ ساختماني|صادرات سنگ ساختماني|دستگاه بازيافت لاستيك

۱۲ بازديد

پخش و فروش لوازم خانگي ميديا

شركت مايديا كه در سال 1967 تاسيس شده، يكي از شركت هاي حاضر در ليست بين المللي 500 شركت برتر دنيا ( Fortune 500 ) است. گروه مايديا طيف وسيعي از لوازم خانگي را توليد كرده و در توليد انواع كالاهاي مرتبط با تهويه مطبوع صنعتي و كولر گازي (اسپيليت)، يخچال و فريزر، لباسشويي و ظرفشويي، لوازم آشپزي بزرگ و كوچك، مايكروويو، كولرهاي آبي پرتابل و پنكه، آبسردكن و تصفيه آب و آبگرمكن، جاروبرقي و لوازم روشنايي، تخصص دارد.

شركت آرمان صنعت چهل ستون (برند شاپ حبيبي) نماينده بين المللي محصولات ميديا مي باشد. اين شركت با سابقه طولاني و خدمات پس از فروش مناسب محصولات ميديا را با كمترين قيمت به طور گسترده در سراسر ايران توزيع مي نمايد. 

 
***************************************************

 

بازار سنگ

بازار سنگ اصفهان، يك شركت تجاري، تحقيقاتي ونمايشگاه دائمي سنگ هاي ساختماني و نما با بيش از ۴۰۰ نمونه از انواع سنگ هاي تراورتن ، گرانيت و مرمريت در ابعاد مختلف مي باشد.با توجه به اينكه سنگ ساختماني يكي از مهمترين عوامل در نماي ظاهري بنا به شمار مي آيد و از مهمترين مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان است و همواره انتخاب نوع سنگ و طراحي و اجراي آن يك از مهمترين دغدغه هاي انبوه سازان و سازندگان محترم در اين صنعت مي باشد، بازار سنگ اصفهان به مثابه يك مجتمع عظيم سنگ آمادگي دارد در كليه مراحل فرآوري انواع سنگ هاي مرمريت، تراورتن، گرانيت به صورت اسلب،تايل و اندازه و همچنين عمليات نصب و اجرا، كيفيتي در حد استانداردهاي جهاني به صنعت ساختمان 

كلمات كليدي:

 
***************************************************
 

شركت ماشين سازي شايگان صنعت در سال 1390 به ثبت رسيد و فعاليت خود را در زمينه طراحي، توليد و ساخت تجهيزات بازيافت لاستيك شروع نموده و در طي اين چند سال توانسته دانش خود را همراه با تربيت نيروهاي مجرب ارتقا دهد. 

ما به جرات اعلام ميكنيم در ساخت دستگاه هاي بازيافت لاستيك از نوع سيمي كاميوني در ايران بدون رقيب مي باشيم و اطمينان داريم شما با بازديد از تجهيزات ما، نظر ما را تاييد خواهيد كرد. 
ما اميدواريم قدمي هرچند كوچك در رشد صنعت و ايجاد اشتغال در كشور عزيزمان ايران برداشته باشيم. 

(كيفيت شعار ما نيست اعتبار ماست ، صداقت رمز موفقيتمان است)

 

كلمات كليدي:

بازيافت لاستيك، بازيافت لاستيك فرسوده، بازيافت تاير، بازيافت لاستيك خودرو ، دستگاه بازيافت لاستيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.